Köredzés - DreamFitness

Köredzés

12755098_10153952158313594_895825240_o

Akár testsúlycsökkentés, akár állóképesség javítás, vagy a fittség megtartása a cél, a köredzés nagyszerű módszer mindegyik esetén. Az edzés célja egy edzésen belül a munkában résztvevő izmok és izomcsoportok változatos terhelése. Az edzések nem monotonok, mivel egy edzésen belül többféle segédeszközt, módszert, vagy sportképességet (aerob állóképesség, erő-állóképesség) alkalmazunk annak érdekében, hogy szervezetünk minél több új ingert kapjon.

Hogyan is zajlik?
Egy adott gyakorlatot meghatározott ideig végzünk. Például 40 másodpercig fekvő támasz, 40 másodpercig guggolás, 40 másodperc jump térdhúzással stb… Ez az időalapú köredzés igazán hatékony módszer. A köredzés során többféle gyakorlatot állítunk össze egymás után. Ha végigpörögtünk az összes előírt gyakorlaton, és megvan az 1 kör, akkor jöhet a rövid pihenés, mielőtt belevágnánk a következő körbe.

Kinek ajánlott:
A gyakorlatok sokfélesége és összetettsége miatt haladóbb vendégeknek ajánljuk, nőknek és férfiaknak egyaránt.

?